Aktuálně z masérny

Podívejte se na aktuální informace a prodkukty. Věříme, že Vás naše nabídka zaujme.

Podrobnosti

Wellness

Kokosovo čokoládová, Natural spa wax, Čokoládové masáže, o Medová masáž, a další.

Podrobnosti

Regenerace a zdraví

Lymfatické masáže, Masáže, Cvičení, Cvičení dle Mojžíšové, a další.

Podrobnosti

Ostatní

Podiatrie, Aromaterapie, Sm systém, Přírodní potravinové doplňky

Podrobnosti

SM systém

Spirální stabilizace (dříve známé pod názvem SM systém)

sm-sy_protazeni

 

AKTUÁLNĚ:

  • Od úterý 20.9. cvičíme opět v tělocvičně ZŠ Oskol od 18,00 hod. Hodiny probíhají každé úterý. Bližší info podá paní Horenská na tel. 777 249 120 nebo na misahore@gmail.com . Budeme se těšit i na nově příchozí zájemce ♥♥♥.

kurt

Jedná se o jednoduché cvičení, při kterém se využívá lehký tah pružného lana. Po individuálním zacvičení je možné v tomto cvičení pokračovat nejen doma, ale i ve skupině. Naši skupinu vedou dvě zkušené fyzioterapeutky (Bc. Horenská Michaela a Hetmerová Alexandra), které jsou obě přítomny na hodině a zatímco jedna předcvičuje, druhá kontroluje správnost provedení cviků
a případně opravuje chyby.

Skupina cvičí pravidelně každé úterý od 18,00 hod. v tělocvičně ZŠ Oskol. Připojit se je možné po předchozí konzultaci na kontaktu:
Bc. Michaela Horenská, email: misahore@gmail.com, tel: 777 249 120

QR CONTACT - Michaela Horenská
Alexandra Hetmerová, email: a.hetmerova@seznam.cz, tel: 603 204 716

Cvičení je vhodné zejména jako prevence či léčba u těchto stavů:

lano

  • vadné držení těla
  • chronických bolestí páteře
  • bolestí hlavy
  • mravenčení rukou či nohou
  • výhřezu meziobratlové ploténky
  • skolióz a kyfóz
  • bolesti ramenních a kyčelních kloubů
  • ploché nohy, atd…

Hlavním principem metody, jejímž zakladatelem je MUDr. Smíšek, je stabilizace a mobilizace páteře. Cvičí se pomocí pružného lana, které je zachyceno buď v oblasti zápěstí, nebo nártů. Cvičení se dělí na dvě fáze a to relaxační, kdy se provádí uvolnění páteře ve vyhrbení a poté následuje fáze aktivní, kdy se zapínají svaly břišní a hýžďové a zároveň se provádí pohyb paže a lopatky dozadu a dolů. Tím dochází k uvolnění svalů přední strany hrudníku, krční i bederní páteře a zároveň k posílení mezilopatkových svalů. Díky tomu dojde ke správnému postavení ramenních, kyčelních kloubů a také
k vytvarování klenby nožní. Trup se díky tomu navrací do své původní osy a dochází
k obnovení pohybů páteře a kloubů, které bývají v běžném životě většinou omezené.

Zdroje literatury: 1. SMÍŠEK, MUDr. Richard. Spirální stabilizace páteře 12 základních cviků: Léčba a prevence bolesti zad. 3. rozšířené vydání. Praha: MUDr. Richard Smíšek, 2011. ISBN 978-80-904292-0-8.